MesajTrimis: Yesterday at 12:03 Titlul subiectului: PROPUNERE DE ORGANIZARE A C.N. 2011 oliviu orhei http://banatul.eu/phpBB2/viewtopic.php? ... highlight=
In urma discutiilor si a propunerilor primite inclusiv prin mesaje s-a conturat urmatorul mod de organizare care urmeaza a fi pus in discutia C.D. al Ligii si a Presedintilor (Managerilor) sau a unui delegat cu imputernicire scrisa din partea Cluburilor(Asociatilor) care urmeaza a participa la respectiva discutie.
Astfel:
1. Pe echipa de trei pescari: au obligatia de a pescui obligatoriu doi pescari iar al treilea rezerva.
Neprezentarea la o etapa a celor doi pescari, se elimina echipa din concurs.
2. Desfasuraea pe parcursul a trei etape, pe sectoare fiecare echipa urmand a pescui in alt sector la fiecare mansa. Locul de desfasurare se va stabili in fuctie de numarul de echipe care se vor inscrie la acest campionat.
3. Clasificarea in finala a primelor sase echipe.
4. Finala urmand a se tine pe locatia pe care se va desfasura C.M. Data de desfasurare a finalei cel mai tarziu cu 70 de zile inainte de inceperea C.M..
5. Din pescarii care compun primele trei echipe clasate se va stabili Lotul Romaniei la C.M. 2011, de catre antrenorul lotului.
6. Stabilirea unui Antrenor inainte de inceperea C.N. 2011 in persoana unui pescar cu foarte multe rezultate foarte bune si bune in ultimii ani. Persoana propusa este Dl. Nitu Ion zis si Tata Nitu.
7. Desfasurare unui antrenament de cel putin 10 zile pe acumularea respectiva si stabilirea de catre antrenor a celor 8 pescari care constituie lotul.
8. Alegerea unui Director al Lotului cu rol de gasire de sponsori si pentru promovarea imagini Echipei Nationale.
9. Taxa de participare in jurul sumei de 500 - 600 euro / echipa.
Mai multe pe http://www.ligadecrap.ro
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oliviu orhei
In urma solicitarilor facute de reprezentantii unor Cluburi care doresc sa tina Adunari Generale, ocazie cu care sa puna in discutie afilierea la Liga Romana de Crap sau sa ramana in viitor independente suntem nevoiti sa amanam sedinta Consiliului Director a Ligii Romane de Crap cu aproape 30 de zile. Timpul solicitat este legat de neincheierea anului competitional la CRAP.
Considerind ca in acest timp toate Cluburile care au solicitat acest lucru vor sa-si clarifice pozitia pentru anul 2011.
Cluburile care doresc participarea ne pot anunta si inainte de acest termen.
Va multumim pentru intelegere.
Cluburile care doresc afilierea la Liga Romana de Crap trebuie sa pregateasca urmatoarele documente :
- Copie dupa Statutul Clubului;
- Copie dupa Actul constitutiv al Clubului;
- Copie dupa Hotararea Judecatoreasca;
- Proces verbal al Adunari Generale prin care membrii Clubului doresc afilierea.
- Cerere semnata si stampilata de presedintele Clubului prin care solicita AFILIEREA la Liga Romana de Crap.
Taxa de afiliere este de 500 ron.